Garanti
Vi har 1 års garanti på våre maskiner. Tanrevel® dekker reklamasjonskostnader dersom feilen anses som en produksjonsfeil. Eventuelle feil på en vare skal meldes så snart som mulig, eller så snart feilen burde ha blitt oppdaget, dette innen rimelig tid (2 måneder).
Har du angret på kjøpet ditt, kan du gjøre en retur – se vår returpolicy her.
Hvis du oppdager en feil på varen din, må du kontakte oss via vårt kontaktskjema som du finner ved siden av chatten. Vi kan dessverre ikke hjelpe deg med reklamasjoner i chatten. Kontakt oss med ordrenummeret ditt, en beskrivelse samt en video som viser problemet. Garanti og reklamasjonsrett gjelder kun ved fremvisning av kvittering, for eksempel ordrenummer.
For at Tanrevel® skal være ansvarlig for en defekt vare, kreves det at feilen er opprinnelig, noe som betyr at den var til stede allerede ved kjøps- eller leveringstidspunktet, vanligvis som en produksjonsfeil. Feil som oppdages innen 6 måneder anses normalt som opprinnelige feil, og Tanrevel® utbedrer disse uten ekstra kostnad for deg. Det som ikke regnes som opprinnelige feil og derfor ikke dekkes av vår policy for utbedring innen 6 måneder, inkluderer feil som oppstår på grunn av normal slitasje, kosmetiske defekter som kan oppstå ved vanlig bruk eller ekstern påvirkning, samt slitasje. Eksempler på slitasje og varedefekter inkluderer en slitt ledning eller rust. Tanrevel® tar ikke ansvar for feil som har oppstått på grunn av feil bruk, for eksempel dersom feil oppstår fordi våre rengjørings- og vedlikeholdsinstruksjoner ikke har blitt fulgt.
Dette gjelder under forutsetning av at du kontakter oss og reklamerer på varen innen rimelig tid etter at du oppdaget feilen. Vanligvis anses rimelig tid å være 2 måneder fra feilen ble oppdaget.
Vi forbeholder oss retten til først å utbedre feilen, deretter omlevere varen, og til sist tilby tilbakekjøp.