Returer og reklamasjoner

Vi håper at du elsker alt du har bestilt fra oss, men hvis noe ikke føles helt riktig, er du velkommen til å returnere produkter som er i original stand.

Standard returpolicy
  • Du har 14 kalenderdager på deg å returnere et produkt, fra den dagen du mottok produktet. Les mer om dette i våre kjøpsvilkår her.
  • Vi belaster et returgebyr på 60 NOK som vil trekkes fra din refusjon.
  • Det er viktig at du kontrollerer bestillingen din når du mottar den. Hvis produktene er feil eller skadet, må du kontakte oss så snart som mulig, slik at vi kan hjelpe deg med å rette opp dette.
  • For øyeblikket tilbyr vi ikke bytte av produkter. Du er velkommen til å legge inn en ny bestilling på produktet du ønsker, og returnere den uønskede varen.
  • Vi tar kun imot returer av bestillinger som er gjort på vår nettside. Hvis du har kjøpt produktet hos en av våre forhandlere, må du kontakte deres kundeservice for returinformasjon.
  • Ved retur av våre bundles/kit må du returnere alle produktene i pakken. Det er ikke mulig å gjøre en ufullstendig retur.
Refusjon

Når vi har mottatt varene dine, vil en refusjonsprosess starte. Avhengig av hvordan du valgte å betale for bestillingen, vil din refusjon behandles på følgende måte:
Hvis du har betalt med kredittkort eller bankkort, vil refusjonen bli sendt til banken din innen fem virkedager. Vennligst kontakt banken din hvis du har spørsmål om når refusjonen vil vises på kontoen din.
Hvis du har betalt med en av våre betalingsleverandører, vil refusjonen gjennomføres i henhold til leverandørens policy. Vennligst kontakt leverandøren hvis du har spørsmål om din refusjon.
Vær oppmerksom på at det kan ta opptil 14 dager å motta og behandle din retur. Hvis det har tatt lengre tid enn dette, vennligst kontakt vår kundeservice med returbevis, for eksempel innleveringskvittering. Vi jobber aktivt for å være så raske som mulig, men i kampanjeperioder og høytider kan det ta litt lengre tid enn vanlig.